NL | EN
Menu

Customer experience

We ontwerpen en bouwen niet alleen jouw digitale oplossing maar helpen je vervolgens ook hierop te kapitaliseren. Dat doen we door continu te testen en optimaliseren, wat ons brengt tot de best mogelijke gebruikerservaring. 

Wat we voor je doen?

We verbeteren de customer experience op basis van feiten. Met behulp van tools als Hotjar en Google Analytics maar ook A/B testen en met eigen CMS-data begrijpen we bepaald bezoekersgedrag beter. We gebruiken de verkregen data ook om problemen voor te zijn en snel in te grijpen. Zo houden we de bezoekersflow op je site scherp met als doel alles uit jullie online omgeving te halen. Met de inzichten uit analytics kunnen we direct inspelen op de kansen in de customer journey en verwijderen we eventuele obstakels om bezoekerswaardering én de conversieratio te verbeteren. 

Waarom werkt dit voor jouw organisatie?

Met de learnings en resultaten uit de diverse data op zak zorgen we voor goede onderbouwing om binnen jouw online omgeving veranderingen door te voeren. Zo creëren we ook gedegen draagvlak voor die verbeteringen.

“Mensen verbinden met wat het belangrijkst is: de ervaring.”

- Teun Somers,  senior UX designer Aviva Solutions

Customer journeys

Het opzetten en uitwerken van de customer journey’s zorgt ervoor dat er handvatten en duidelijke focusonderdelen ontstaan waarmee we de organisatie en stakeholders duidelijk afgebakende en onderbouwde richtlijnen geven waaraan gewerkt kan worden. Gebaseerd op een bezoekersflow van A tot Z.

Succes verzekerd!

Door verdere ontwikkeling te baseren op de customer journey kunnen wij de succesvolste aanpak afgeven om tot onderbouwde resultaten te komen. Door continue te meten en door optimaliseren helpen wij onze klanten het beste om online grote stappen te gaan en blijven zetten. Tenslotte krijg je betere bedrijfsresultaten  door tevreden gebruikers.

Onze aanpak

Think Create Evolve
Bij de start van het project kijken we goed naar jouw organisatie: we luisteren naar je verhaal en benoemen samen het probleem en de uitdagingen. Heb je al een concreet doel voor ogen: een nieuw experience platform, een nieuwe doelgroep bereiken of een bestaand merk herformuleren. In dat geval zorgen we dat we een volledig beeld hebben van je wensen. We doen marktonderzoek, analyseren je data en gaan samen met jou op zoek naar een antwoord dat bij je merk past. Samen leggen we de fundering voor succes Meer over Think
We bouwen het digitale framework en voeren het creatieve concept uit. Tijdens deze fase houden we het doel en de strategische en technische uitgangspunten natuurlijk goed op het vizier. Na een uitgebreide test door zowel onze functionele als performancetesters is de nieuwe online gebruikservaring een feit. Samen bouwen en testen we de oplossing Meer over Create
We staan je bij om een zachte landing van onze oplossing in jouw organisatie te garanderen. We helpen je de conversie te verhogen, monitoren de performance en ondersteunen bij het doorvoeren van updates. Ons succes staat of valt met de effectiviteit van onze oplossingen. Want in onze aanpak staat samenwerking, met jou dus, centraal. Samen optimaliseren we je resultaten Meer over Evolve

Digitale daadkracht in actie

Verbeterde engagement

Case voor Suzuki

Kwantum online platform

Bekijk de case

Klantprofielen & personalisatie 

Case voor Nevi

Meer weten over customer experience?

We brengen je graag in contact met onze customer experience-specialisten.  Bel ons op 071 710 74 72, mail naar marketing@avivasolutions.nl of stuur het formulier in.

Onze website maakt gebruik van cookies om je de best mogelijke beleving te bieden. Lees ons privacy statement voor meer informatie.