NL EN

Eindhoven365 wint Kentico Site of the Year & Community Choice awards

Als we het hebben over net even meer uit je Kentico-licentie halen dan is Eindhoven365 wel een schoolvoorbeeld. Verkozen tot Site of the Year in de categorie Hospitality, Entertainment & Tourism laat Eindhoven365 met thisiseindhoven.com zien hoe je Kentico Xperience echt in het hart van je organisatie kan plaatsen. 

Ieder jaar kiest Kentico uit alle projecten die het jaar ervoor zijn opgeleverd, de websites die in iedere industry het best gebruik maken van de functionaliteiten van Kentico Xperience. Na vorig jaar met Nevi deze award in de wacht te slepen, mag Aviva Solutions daar dit jaar Eindhoven365 aan toevoegen.

Afgelopen jaar lanceerden wij samen met Eindhoven365 de officiële toeristische website van Eindhoven; thisiseindhoven.com. Deze website maakt onderdeel uit van citymarketingorganisatie Eindhoven365 en vormt de basis voor alle online marketingactiviteiten die worden uitgerold door het team van de citymarketingorganisatie. 

Het belangrijkste doel van deze website is het creëren van verbinding tussen de verschillende (inter)nationale doelgroepen en de stad Eindhoven. Hierbij betrof de grootste ambitie een transformatie van een 'one-size-fits-all' aanpak naar het leveren van gepersonaliseerde content. Voor deze nieuwe website kozen we voor het Kentico Xperience 13 Digital Experience Platform.

Site of the Year uit honderden inzendingen

Site of the Year is een jaarlijkse wedstrijd die de beste implementaties van Kentico Xperience erkent. De winnaars zijn klanten en partners die erin slagen uitzonderlijke gebruikerservaringen te leveren. Deze websites tonen topkwaliteit in creativiteit, innovatie, structuur van content en het gebruik van de technologie.

Thisiseindhoven.com won de internationale award in de categorie Entertainment, Hospitality & Tourism, en versloeg in de finale het Amerikaanse National Restaurant Association en de toeristische website van Fiji. De award is een beloning voor een intensief proces en succesvolle samenwerking tussen Eindhoven365, implementatiepartner Aviva Solutions en ontwerpstudio George&Harrison. 

"Als citymarketingorganisatie van Eindhoven zijn wij ontzettend blij met deze mooie waardering vanuit Kentico. Het is een kroon op al het werk!" zegt Rico van Lent, Digital Marketeer bij Eindhoven365.

Bart Hoppe, CEO van Aviva Solutions: "“We zijn super blij en trots dat we de Kentico Xperience Site of the Year award 2021 hebben gewonnen voor de categorie Entertainment, Hospitality & Tourism. Nadat we vorig jaar al een award wonnen voor het realiseren van de beste online marketingwebsite, is het winnen van deze awards het bewijs dat we een ijzersterk team hebben neergezet dat full service Kentico projecten uitvoert en onze klanten ook echt verder helpt in het bereiken van online volwassenheid en succes.”

Naast Site of the Year verkozen door Kentico, heeft het publiek dit project ook nog verkozen tot Community Choice award. Hiermee is thisiseindhoven.com benoemd tot het meest inspirerende project uit de 10 overgebleven categorie-winnaars. 

Is jouw site een winnaar?

Voel je je een winnaar met je huidige Kentico-platform of ondersteunt het je nog niet volledig in het behalen van je doelstellingen? We hebben verschillende tips en tools die je helpen om meer uit je licentie te halen. Hou hiervoor deze pagina in de gaten.  Of stuur ons een mailtje op hetgroteeffect@avivasolutions.nl als je wilt dat we met je meekijken naar het optimaliseren van je Kentico-platform.

Voor extra inspiratie hebben we een boekje samengesteld met daarin 3 klantverhalen van bedrijven die hun resultaten maximaliseren door Kentico Xperience volledig te benutten. Download jouw inspiratieboekje gratis op deze pagina.