Staat jouw data ook versnipperd over te veel tools?

De voorkant van het Consolidatie e-boek, met daarop de tekst "Consolidatie geactiveerd: zo maak je jouw marketingtechnologie eenvoudiger en krachtiger."


De kracht van eenvoud.


Er zijn inmiddels meer dan 15.000 verschillende martech oplossingen. Deze wirwar aan tools zorgt voor extra werk en maakt het dagelijkse beheer complexer. Het leidt tot overlappende functionaliteiten, versnipperde data, en een gebrek aan helder inzicht in klantgedrag. Hierdoor zijn teams meer tijd kwijt aan het oplossen van problemen, en minder bezig met strategische groei realiseren.

Door tools samen te voegen creëer je overzicht, vergroot je je efficiëntie, en verklein je beveiligingsrisico's. In dit e-boek laten we je zien hoe je aan de slag kan gaan met consolidatie, en hoe een DXP veel functionaliteiten van individuele martech tools in één slim platform kan samenbrengen.

Consolidatie creëert overzicht.

'Less is more' is niet voor niets een bekend statementDoor je martech tools optimaal in te zetten ben je minder tijd kwijt aan versnipperde gegevens bij elkaar krijgen, en kan je je écht focussen op je klantervaring. 


In dit eboek leren we je:

  • De uitdagingen van een complexe techstack
  • De belangrijkste voordelen van consolidatie
  • Hoe je een content-gerichte aanpak opzet

Vul het formulier hiernaast in, en ik stuur het eboek direct naar je toe!

Roel Kuik, Kentico Marketing MVP

Als DXP expert sta ik altijd voor klaar om je te begeleiden bij het optimaliseren van je content en je contentbeheer.