Met de juiste tools creëer je de customer experience die je klanten verwachten
Je klanten verwachten je te vinden in de kanalen die zij het liefst gebruiken. En dat in ieder kanaal dat ze gebruiken deze ervaringen met je merk uitstekend zijn. Liefst zelfs naadloos in elkaar overlopen. Daarnaast heb je natuurlijk ook te maken met de interne verwachting dat marketing ervoor zorgt dat de geboden online experience beter is dan die van de concurrentie. Makkelijk gezegd, maar een stuk minder eenvoudig om te realiseren. Zeker als je huidige online platform deze wensen niet aan kan.
In deze webinar laten we je zien hoe je vanuit een Experience Platform (XP) de perfecte customer experience realiseert. Hoe features als personalisatie, A/B testing en marketing automation je helpen om digitale groei te realiseren. En hoe je de verzamelde data van je bezoekers kan inzetten om ze een betere online beleving bieden. Dit kan met een zelf samengesteld Experience Platform (Composable) waarbij je de beste marketingtools in de markt zelf selecteert. Of met een alles-in-één oplossing (DXP) waarbij je in een totaaloplossing beschikt over alle digital marketing tools, contentmanagement en zelfs e-commerce.