Tegenwoordig is het zeer waarschijnlijk dat je content niet alleen op de website wilt gebruiken, maar ook in je mobile app of e-mail. Het produceren en publiceren van content los van de visuele presentatie van het kanaal waarin het getoond wordt is daarom de nieuwe standaard. Deze headless aanpak is omarmd door een flink aantal nieuwe spelers op de markt en heeft de cms-markt voorgoed veranderd. Het nadeel van headless of composable is dat je als bedrijf zelf je volledige experience platform moet samenstellen, onderhouden en optimaliseren. En dat is voor heel veel bedrijven vanwege budget, kennis of tijd niet te realiseren.
Met Xperience by Kentico introduceert Kentico een nieuw soort experience platform waarbij je alle voordelen van een DXP combineert met de kracht van headless: Single Vendor Hybrid Headless DXP. Hiermee heb je contentmanagement en digital marketing in één omgeving, en deel je moeiteloos al je content in al je kanalen. Voor de perfecte customer experience over al je kanalen pas je personalisatie toe.
Kentico is al 20 jaar toonaangevend in de contentmanagement wereld. Gestart als simpel, gebruiksvriendelijk CMS, en uitgegroeid tot een zeer veelzijdig Digital Experience Platform. Met de introductie van Xperience by Kentico herdefinieert Kentico de markt door de combinatie van een digital experience platform en headless content distributie.
De zeer uitgebreide en zorgvuldig samengestelde roadmap van Xperience by Kentico zorgt er voor dat je straks ook e-commerce kunt toevoegen aan je digital experience platform en steeds nieuwe features krijgt die je customer experience verder verrijken.
De upgrade naar Xperience by Kentico komt eraan! Wat betekent dit voor organisaties met Kentico 13, en hoe zorgen wij voor een soepele overgang zonder verstoring?
Lees verderXperience by Kentico biedt een multichannel CMS waarmee je als bedrijf gemakkelijk je content beheert en distribueert over verschillende digitale kanalen zoals websites, e-mails en social media. Dit zorgt voor een consistente merkervaring, verbetering van klantbetrokkenheid en tijdswinst.
Door het gebruik van AI biedt Xperience by Kentico geavanceerde digitale marketingfunctionaliteiten zoals het creëren van krachtige content en personalisatie van deze content in al je kanalen. Daarnaast beschik je over marketingfeatures als automations, forms en e-mail.
Xperience by Kentico biedt flexibele en schaalbare oplossingen die zowel aanpasbaar als integreerbaar zijn. Hierdoor is Xperience by Kentico geschikt voor zowel SaaS als on-premises implementaties.
Xperience by Kentico is ontworpen met een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Door deze functie kunnen marketeers zelfstandig campagnes creëren en beheren zonder afhankelijk te zijn van IT-ondersteuning. Dit bespaart in kosten en verhoogt productiviteit.
“Xperience by Kentico onderscheidt zich in de DXP-markt omdat het marketeers een unieke en consistente ervaring biedt en tegelijkertijd de inhoud via meerdere kanalen beheert”
- Roel Kuik, Digital Marketing Kentico MVP
Onze MVP
Hoe digitaal volwassen is jouw organisatie? Met deze handige check weet je direct waar je staat en kun je slimme keuzes maken.
Doe de check
Dit ebook geeft je een uitstekende indruk van Xperience by Kentico en laat je zien hoe deze hybride oplossing in je organisatie past.
Nu downloaden
Hoe zorg je voor een geoptimaliseerde customer journey? Hoe werk je effectief en gestructureerd met je content? Vind hier het antwoord op al je Kentico vragen.
Lees verder
Onze Kentico professionals bouwen award-winning platformen.
Zelf ervaren hoe Xperience by Kentico werkt is nu makkelijker dan ooit. Bestel eenvoudig een 7 dagen proeflicentie en ga direct aan de slag. Na deze week stopt de licentie vanzelf met werken.