NL | EN
Menu

De 5 grootste uitdagingen voor groothandels

De coronacrisis plaatst ook groothandels voor nieuwe uitdagingen. In coronatijd ontdekten bijvoorbeeld veel mensen en bedrijven die eerder maar zelden digitaal kochten het gemak van online shoppen. En luxe went snel! De verwachting is dan ook niet dat klanten straks het gemak van online bestellen opgeven. Een bezoek aan de fysieke winkel is alleen nog interessant als daar toegevoegde waarde tegenover staat.

Luiden de coronacrisis, de snel voortschrijdende digitalisering en de opkomst van marktplaatsen het einde van de klassieke groothandel in? En op welke manier kun je als groothandel toch je positie claimen in de moderne handelsketen? We bespreken het in deze whitepaper.


5 grootste uitdagingen

Voor groothandels in coronacrisis

Download de gratis paper

Deze whitepaper helpt je om tijdens de coronacrisis te werken aan je bestaansrecht als groothandel en het heroveren van je positie in de keten. Deze pandemie brengt niet alleen bedreigingen maar zeker ook kansen met zich mee. 


Aviva Solutions is een fullservice digital agency dat sinds 2006 organisaties begeleidt bij de volgende stap in hun digitale groei. Of dat nu gaat om het verbeteren van customer journeys,  een e-commerceplatform, website, omnichannel-implementatie of maatwerkapplicatie. Inmiddels heeft Aviva Solutions ruime ervaring specifiek met Groothandels. 

Voor veel Groothandels geldt hetzelfde; Veel druk op digitale transformatie en te weinig beschikbare kennis om dit concreet te maken. Wij nemen je bij de hand: van strategie, UX-design, development, testen tot en met het wegwijs maken van de eindgebruikers en zorgeloos beheer. Zodat jij je volledig op de business kan richten. 

Met als resultaat een schaalbaar, toekomstbestendig platform waarmee de ideale klantbeleving wordt gerealiseerd, leads worden gegenereerd en actieve marktbewerking binnen handbereik komt.

Onze website maakt gebruik van cookies om je de best mogelijke beleving te bieden. Lees ons privacy statement voor meer informatie.