NL EN

Aviva Solutions exclusief partner online marketing audit

Veel bedrijven kiezen voor het realiseren van hun doelstellingen voor een nieuw online platform. Zeker als de keuze valt op een Digital Experience Platform is Kentico Xperience een veelgekozen platform. Niet in de laatste plaats vanwege de vele krachtige online marketingtools die je met Kentico Xperience tot je beschikking hebt. Echter laat de praktijk te vaak zien dat het project wordt opgeleverd zonder dat de features, waarvoor het platform is aangeschaft, zijn ingericht of geactiveerd. Dit is al langer een doorn in het oog van Kentico.

Om het gebruik van de online marketing features te stimuleren heeft Kentico in samenwerking met Aviva Solutions de Kentico Xperience Online Marketing audit ontwikkeld waarmee Kentico-gebruikers een helder beeld krijgen van de technische inrichting van de online marketing features in hun Kentico-omgeving.

De audit wordt afgerond met een rapport waarin per online marketingonderdeel de score is vermeld en welke specifieke acties ondernomen moet worden, inclusief een ureninschatting. Hiermee kan de Kentico-gebruiker door een Kentico-partner naar keuze de aandachtspunten laten oplossen. 

Door de audit af te nemen voorkomt een Kentico-gebruiker veel problemen achteraf. Een niet goed ingerichte Kentico-omgeving kan, naast het niet funtioneren van de marketing features, leiden tot het niet kunnen beschikken over bestaande bezoekerdata, uitdagingen rondom AVG of het ontbreken van inzichten in de resultaten van emails en campagnes.  

Aviva Solutions is vanwege haar Gold-status, ervaring en meerdere awards door Kentico geselecteerd als exclusief partner voor het afnemen van de Kentico Xperience Online Marketing audit.

Over Aviva Solutions
Al 15 jaar werken wij met veel plezier aan het realiseren van digitale groei voor onze klanten. Dat doen we onder andere door Kentico-gebruikers te helpen meer resultaat te halen uit hun Kentico Xperience-platform.