NL EN

Top Employers Institute case

Aviva Solutions lanceert nieuw platform in 116 landen voor Top Employers

Vraag

Kunnen jullie binnen 4 maanden onze website optimaliseren qua conversie, SEO, navigatie en gebruik op mobile devices?

Aanpak

Uitwerken van buyer personas en journeys in een design gericht op de toekomst. Implementatie van Episerver en integratie van Salesforce en Hubspot.

Resultaat

Daling van het bounce percentage met 32%, meer dan 20% meer pagina's per sessie en een stijging van 30% in gemiddelde sessieduur. 

116 landen in 4 maanden

Voor een organisatie die in maar liefst 116 landen wereldwijd actief is, bouwden we een corporate website op de allernieuwste versie van Episerver. In minder dan 4 maanden namen we Top Employers Institute mee in een full-service-traject: van online strategie, via design al scrummend naar het eindproduct. En het resultaat mag er zeker zijn!

Optimalisatie

In slechts twee maanden tijd hebben we de persona’s en customer journeys in kaart gebracht, plus een technisch fundament voor de website gerealiseerd . Dat was mede mogelijk omdat collega’s van Top Employers Institute twee dagen per week bij ons op kantoor waren. Dankzij die korte lijntjes konden we heel snel beslissingen nemen en doorontwikkelen.

'De scrumsprints met strakke deadlines droegen eraan bij dat we de deadline konden halen.' 

Opnieuw Episerver

Op basis van de persona’s en het winnende designconcept hebben we een mooie nieuwe corporate site voor Top Employers Institute gerealiseerd. Omdat de organisatie erg tevreden was over Episerver, het CMS van hun oude website, draait ook de nieuwe site op dit systeem.

Klant in beeld

Episerver is namelijk een compleet en gebruiksvriendelijk platform voor contentbeheer, multi-channel marketing en voorspellende analytics in één. Door de integratie van Salesforce CRM en Hubspot voor marketing automation,  heeft Top Employers een 360 graden beeld van hun online klant.

Mondiale SEO

Natuurlijk hebben we ervoor gezorgd dat internationaal contentmanagement SEO-technisch helemaal klopt. Google weet precies welke pagina’s straks specifiek voor Duitsland zijn, zodat ze hoger komen dan de Engelse of Nederlandse versie als mensen in Duitsland googelen.

'Aviva gaat snel de diepte in en denkt goed mee. Dat werkt heel prettig.'  

Handige templates

Het marketingteam van Top Employers Insitute kan nu, dankzij handige content templates die we voor ze hebben gemaakt, zelf eenvoudig nieuwe pagina’s aanmaken. Dankzij de flexibiliteit van het systeem kunnen ze naar wens afbeeldingen, koppen, quotes en andere content items toevoegen.

Gelokaliseerde content

Daarnaast maakten we een framework om in alle landen gelokaliseerde en vertaalde content aan te kunnen bieden. Op die manier kun je niet alleen passende informatie per land tonen, maar ook culturele verschillen benutten om bijvoorbeeld conversie te verhogen.

Meer weten over deze case?

Of wil je deze case graag delen met je collega's? Download eenvoudig de volledige case door het formulier in te sturen.  

Bekijk onze diensten